Vols fer créixer el teu comerç?

Campanya promoguda per la Diputació i Pimecomerç.

El Consell Comarcal del Vallès Occidental ha començat a difondre una campanya promoguda per la Diputació de Barcelona i Pimecomerç orientada al comerç local, que amb el títol “Vols fer créixer el teu comerç?” ofereix la possibilitat de rebre formació a través d’un programa de suport per donar impuls al negoci.

Entre d’altres qüestions, es defineixen noves estratègies, es redefineix el model de negoci, es tracten aspectes com la comercialització o el màrqueting, o es parla de digitalització.

La formació i l’assessorament específic inclou 20 col·lectives i 20 hores amb personal expert. El cost de la formació és de prop de 3.000 €uros però ara s’ofereix la possibilitat que puguin ser només 121 €uros. La data límit per apuntar-se és el 15 de juny. 

Per a més informació i inscripcions, adreceu-vos als documents que trobareu en aquesta mateixa pàgina.

Feu clic en la imatge per a veure-la més gran