Suport a l'ocupació
Informació bàsica sobre protecció de dades |
|||
Responsable: | Ajuntament de Matadepera. | ||
Finalitat: | Donar suport a les persones en matèria d'ocupació mitjançant orientació i intermediació laboral. | ||
Legitimació: | Missió realitzada en interès públic o en exercici de poders públics. | ||
Destinataris: | Sí. No hi ha previsió de transferències a tercers paisos. |
||
Drets: | Accedir a les dades, rectificar-les, suprimir-les, sol·licitar-ne la portabilitat, oposar-se al tractament i sol·licitar-ne la limitació. |
Informació addicional sobre el Responsable |
|||
Qui és el responsable del tractament de les vostres dades? | |||
Identitat: | Ajuntament de Matadepera | ||
Adreça postal: | Plaça de l'Ajuntament, 1 - 08230 Matadepera | ||
Telèfon: | 937870200 | ||
Adreça electrònica: | oac@matadepera.cat | ||
Delegat de protecció de dades (DPD): | Servei d’Assistència Municipal i Suport Estratègic – DPD ENS LOCALS Diputació de Barcelona Recinte Mundet. Ed Migjorn, bloc B, 2a planta Passeig de la Vall d’Hebron, 171 08035 - Barcelona |
||
Contacte DPD: | dpd.ajmatadepera@diba.cat | ||
Informació addicional sobre la Finalitat | |||
Amb quina finalitat tractem les vostres dades personals? | |||
Donar suport a les persones en matèria d'ocupació mitjançant orientació i intermediació laboral. | |||
Quant de temps conservarem les vostres dades? |
|||
Les dades es conservaran exclusivament per motius d'arxiu en interès públic, investigació científica o històrica i/o amb finalitats estadístiques, de conformitat amb l'article 89, apartat 1. | |||
Es prenen decisions automatitzades o es creen perfils sobre les dades? |
|||
No es prenen decisions automatitzades ni es creen perfils sobre les dades. | |||
Informació addicional sobre la Legitimació | |||
Quina és la legitimació per al tractament de les vostres dades? | |||
Decret legislatiu 2/2003, de 28 d'abril, pel qual s'aprova el Text refós de la Llei municipal i de règim local de Catalunya Llei 7/1985, de 2 d'abril, reguladora de les bases del règim local |
|||
Les dades tractades s'han d'aportar obligatòriament per part de les persones interessades a gaudir dels serveis. | |||
En el supòsit que la base jurídica del tractament sigui el consentiment prestat, la persona interessada té dret a retirar-lo o revocar-lo en qualsevol moment. La retirada o revocació del consentiment no té efectes retroactius. Per tant, no afecta la licitud del tractament fonamentada en el consentiment previ a la retirada. Es pot retirar el consentiment mitjançant la presentació d'una sol·licitud genèrica des de la seu electrònica mitjançant el catàleg de tràmits municipal i lliurar-la presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) situada a la plaça de l'Ajuntament, 1, o bé, de forma telemàtica si es disposa de certificat electrònic personal. En el supòsit que la persona interessada retiri el consentiment que legitima el tractament, pot exercir el dret de supressió davant el responsable del tractament. |
|||
Informació addicional sobre els Destinataris | |||
A quins destinataris es poden comunicar les vostres dades? | |||
Persones que exerceixin el dret d'accés a la informació pública | |||
No escau informar sobre decisions d'adequació, garanties, normes corporatives vinculants ni situacions específiques aplicables | |||
Hi ha encarregat del tractament de les dades? |
|||
Les dades personals seran tractades per compte de l'Ajuntament de Matadepera per part de les següents persones: - Consorci Administració Oberta de Catalunya (Consorci AOC) amb CIF Q0801175A i adreça al carrer Tànger, 98, 08018 de Barcelona, com a titular de diferents serveis d'administració electrònica utilitzats per part de l'Ajuntament de Matadepera (CÒPIA, iARXIU, DESA'L, Registre Unificat (MUX), VÀLid, Finestreta Única Empresarial (FUE) Local, e-Notum, e-Tauler, e-Tram, Servei de Transparència, etc.). - AUDIFILM GRUPO AL, SL amb CIF B83998740 i adreça a la carretera comarcal C-250, Km 4, 3 2a planta, 17241 Quart (Girona) com a titular del programari de gestió d'expedients GENESYS que utilitza l'Ajuntament de Matadepera. - Diputació de Barcelona amb CIF P0800000B i adreça a la Rambla Catalunya, 126, 08008 de Barcelona, com a titular del programari utilitzat per a l'ús de la Xarxa de Serveis Locals d'Ocupació (XALOC) que utilitza l'Ajuntament de Matadepera. |
|||
L'existència d'encarregat del tractament implica una transferència de dades a tercers països? |
|||
No hi ha previsió de transferències a tercers països | |||
Informació addicional sobre els Drets | |||
Quins són els vostres drets? | |||
Qualsevol persona té dret a obtenir confirmació sobre si a l'Ajuntament de Matadepera estem tractant dades personals que la concerneixen, o no. Les persones interessades tenen dret a accedir a les seves dades personals, així com a sol·licitar la rectificació de les dades inexactes o, si escau, sol·licitar-ne la supressió, entre altres motius, quan les dades ja no siguin necessàries per a les finalitats per a les quals es van recollir. En determinades circumstàncies previstes a l'article 18 RGPD, els interessats poden sol·licitar la limitació del tractament de les seves dades. En aquest cas, únicament les conservarem per exercir o defensar reclamacions. Els interessats poden oposar-se al tractament de les seves dades. L'Ajuntament de Matadepera deixarà de tractar les dades, tret que existeixin motius legítims imperiosos o per exercir o defensar possibles reclamacions. En virtut del dret a la portabilitat, els interessats tenen dret a obtenir les seves dades personals en un format estructurat d'ús comú i lectura mecànica i a transmetre'ls a un altre responsable. |
|||
Com podeu exercir els drets? |
|||
Els drets d'accés, oposició, cancel·lació i rectificació, es poden exercir mitjançant la presentació del formulari normalitzat disponible des de la seu electrònica mitjançant el servei e-TRAM del Consorci Administració Oberta de Catalunya (Consorci AOC) i lliurar-lo presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) situada a la plaça de l'Ajuntament, 1, o bé, de forma telemàtica si es disposa de certificat electrònic personal. La resta de drets es poden exercir mitjançant la presentació d'una sol·licitud genèrica des de la seu electrònica mitjançant el catàleg de tràmits municipal i lliurar-la presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) situada a la plaça de l'Ajuntament, 1, o bé, de forma telemàtica si es disposa de certificat electrònic personal. En els drets de rectificació, supressió o oposició, a l'efecte d'evitar canvis indesitjats que poguessin posar en perill algun dret de la mateixa persona interessada, cal indicar clarament la dada afectada. L'Ajuntament denegarà, motivadament, peticions d'exercicis de drets de cancel·lació o oposició, en algun dels supòsits següents: - Una llei obliga a dur a terme el tractament de les dades. - Les dades són necessàries per a les actuacions administratives tendents a assegurar el compliment d'obligacions tributàries. - La persona afectada és objecte d'actuacions inspectores. |
|||
Quines vies de reclamació hi ha? |
|||
Si considereu que els vostres drets no s'han atès adequadament, teniu dret a presentar una reclamació davant l' Autoritat Catalana de Protecció de Dades | |||
Informació addicional sobre les Categories de dades | |||
Quines categories de dades tractem? | |||
NIF / DNI / Passaport / NIE Adreça postal o electrònica Telèfon Nom i cognoms Signatura electrònica Signatura manuscrita Edat Sexe Historial laboral Formació i titulacions Historial acadèmic Experiència professional Col·legis o associacions professionals |
|||
Es tracten o no categories especials de dades o dades relatives a condemnes i infraccions penals? |
|||
No | |||
Informació addicional sobre la Procedència | |||
Com hem obtingut les vostres dades? | |||
Les dades procedeixen de la pròpia persona interessada | |||
No s'han obtingut d'altres fonts |
Darrera actualització: 15.02.2019 | 13:33
Darrera actualització: 15.02.2019 | 13:33